Heros huisartsen
Innovatief, betrokken en deskundig. Daar streven wij bij huisartsenpraktijk Heros elke dag naar. Onze zorgverleners doen hun best om u zo veel mogelijk te ontzorgen. Of dit gaat om een kleine vraag of om een grote zorg, we staan u graag bij. Telefonisch én fysiek. Door onze moderne medische apparatuur blijven wij innoveren en zo kunnen wij voor onze patiënten te beste zorg verlenen.
Goede, innovatieve, continue en persoonlijke huisartszorg
Dat zijn de kernwaarden van de Goed Gezond Groep. Zo gaan we ook met onze huisartsenpraktijken om: zorg vanuit een persoonlijke, menselijke insteek. Een huisarts die u kent en waar u altijd terecht kunt.
Lokale en persoonlijke huisartsenzorg staat bij ons centraal. Een huisarts die u kent en waar u altijd terecht kunt. Graag stellen wij onze medewerkers aan u voor!
Maandag 08:00–17:00
Dinsdag 08:00–17:00
Woensdag 08:00–17:00
Donderdag 08:00–17:00
Vrijdag 08:00–17:00
Wij zijn telefonisch bereikbaar op:
t. 020-6671151
We hebben pauze van 10:00 – 10:30 , van 12:00 – 13:30 en van 16:00 – 17:00
Belt u voor een spoedgeval buiten onze werktijden? U kunt contact opnemen met de huisartsenpost van het OLVG West, t. 088 0030600
Bent u verhinderd en kunt u niet naar het spreekuur? Meld u dan, het liefst 24 uur, van tevoren telefonisch af. Zo kunnen wij u en andere patiënten nog beter van dienst zijn!
Weten wat dit voor u betekend of wilt u meer informatie klik hier.
Uw huisarts is aangesloten bij Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). Meer informatie over SKGE en de klachtenfunctionaris vindt u op de website www.skge.nl. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op peter@goedgezondgroep.nl
Onze praktijk staat open voor nieuwe patiënten. Via het inschrijvingsformulier kunt u zich aanmelden voor onze praktijk. We kijken ernaar uit u te ontmoeten bij een kennismakingsgesprek!
Het komt helaas wel eens voor dat een patiënt een afspraak maakt, maar vervolgens niet naar het spreekuur komt. Hierdoor raken wij onnodig veel tijd kwijt. Deze verloren tijd gaat ten koste van andere patiënten, die graag een afspraak willen maken.
Als u de afspraak niet door kunt laten gaan vragen wij u (het liefst 24 uur) van tevoren de afspraak af te bellen. Een andere patiënt kan dan in uw plaats ingepland worden.
Wat gebeurt er wanneer u niet (tijdig) afzegt? Bij het niet verschijnen zonder bericht krijgt u in uw medisch dossier een aantekening. De eerste keer dat dit gebeurt zal de assistente contact met u opnemen en u verzoeken de volgende keer de afspraak tijdig af te bellen. Als dit daarna nog een keer gebeurt kunnen wij deze afspraak bij u in rekening brengen.
Deze nota wordt niet door uw zorgverzekering vergoed en zult u zelf moeten betalen. Wij volgen met deze regel de landelijke richtlijnen van de LHV (Landelijke Huisartsenvereniging).